Vælg en side
123a

Som rejsebureau er du sikkert udmærket klar over den store konkurrence, der eksisterer indenfor rejsebranchen. Det er derfor altid med at være på forkant med konkurrenterne. Men hvordan gør man egentligt dette? Svaret på dette spørgsmål er simpelt. Du skal nemlig blot sende dine medarbejdere på et AMU-kursus, der er målrettet mersalg inden for turisme og rejser.

Voksenuddannelse

Kompetente medarbejdere betyder mersalg

Ved at sende dine ansatte på kursus, så vil du nu på afgørende punkter være med til at udruste dem med de nødvendige redskaber til at booke langt flere rejser end tidligere. Og her kan det gode gamle AMU-kursus faktisk vise sig at være et helt fortræffelig løsning. 

Ved at tilmelde dem et kursus, der er specifikt skræddersyet til rejsebranchen, så vil dine ansatte nu have mulighed for at gå lidt mere i dybden med deres kunders ønsker og behov. De vil efter endt kursus derfor være langt bedre i stand til at identificere jeres kunders specifikke behov, og hernæst kunne guide dem langt bedre til at booke den rigtige rejse. Dette vil også betyde, at de vil være helt klar over præcis, hvor meget folk egentligt undersøger om deres rejser på egen hånd; hvilket ofte ender med, at de springer rejsebureauerne over og booker deres rejser på nettet. Med et AMU-kursus i baghånden vil dine ansatte nu vide, at kompetent rådgivning og anbefalinger kan være et vigtigt element i at fastholde kunderne. 

Rejser og rejsebureau

Dine ansatte vil kende til vigtigheden af gode anbefalinger

Måske står man som rejseagent over for et par, der drømmer om en tur til Sri Lanka. Ved at vise dem at du har stor viden om området, så vil det nu være langt mere sandsynligt at de vælger at lægge deres tillid i dine hænder. Sørg derfor for at du giver dem et par gode anbefalinger til at kende mere til Sri Lanka inden de booker. 

Dette kan gøres ved at sende dem videre til relevante hjemmesider, såsom https://www.sri-lanka.dk, hvor du jo netop kan læse op på emnet. Med denne form for kompetent vejledning vil parret selvfølgelig være langt mere tilbøjelige til at vælge netop dit rejsebureau, fremfor de mange rejse søgemaskiner på nettet.  Sidst men ikke mindst, så vil dine ansatte efter endt kursus også være langt mere klar over vigtigheden af at være synlige på de sociale medier som rejsebureau. Og dette vil i sidste ende betyde flere bookede rejser gennem netop dit rejsebureau.